Cum plasez comanda?
Pentru a putea plasa o comanda trebuie, fie sa va inregistrati in platforma noastra, fie sa finalizati comanda in modul vizitator.
Primul pas este sa va alegeti produsul dorit si sa il adaugati in cos.
Dupa ce alegeti toate produsele dorite si acestea se regasesc in cosul dumneavoastra de cumparaturi, faceti clik pe “Continuati cu finalizarea”.
In urmatorul pas va trebui sa specificati metoda de plata, datele de facturare cat si metoda si datele de livrare.
Dupa ce ati verificat ca toate datele furnizate sunt corecte faceti click pe butonul “Plaseaza comanda”.
Cum refuz o comanda?
La orice comanda, inainte de a face click pe “Finalizeaza Comanda”, asigurati-va ca produsele comandate sunt cele dorite, si ca toate datele de facturare si livrare sunt corecte.
O comanda poate fi modifica sau refuzata doar in situatia in care comanda are statusul de “In procesare”. Pentru a vedea statusul unei comenzi, accesati rubrica “Contul meu”, “Comenzi”, sau apelandu-ne telefonic.
Orice alt status al comenzii inseamna ca nu se mai poate modifica sau anula comanda.
Cum platesc?
Dupa ce ati ales produsul pe care doriti sa il comandati si ati apasat butonul de comanda, produsul va fi transferat automat in cosul de cumparaturi. Dupa ce ati introdus in cosul de cumparaturi toate produsele pe care doriti sa le cumparati, veti putea plasa comanda prin parcurgerea paginii de comanda.
Plata produselor comandate se poate face astfel: in numerar la livrare, prin ordin de plata/transfer bancar in avans sau plata cu cardul online.
Plata in numerar (ramburs) se va face la livrarea comenzii, in lei, la valoarea din momentul confirmarii comenzii, catre comisionarul care efectueaza livrarea.
Plata prin ordin de plata se face in baza facturii proforme, emise la finalizarea unei comenzi. Produsele se vor expedia numai dupa ce contul nostru este alimentat.
Daca optati pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastra se face prin intermediul partenerilor Mobilpay, iar noi nu vom stoca niciun fel de date referitoare la cardul dumneavoastra.
Daca optati pentru plata prin card, institutia emitenta va proceda la validarea si autorizarea platii. in situatia in care, tranzactia nu se proceseaza din motive independente noua (i.e. fonduri inexistente pe card, card expirat), contractul dintre noi nu se incheie si nu vom avea nicio obligatie sa livram produsele, insa dvs. puteti selecta o alta metoda de plata sau incerca din nou procesarea platii cu un card valid.
Cum ma inregistrez?
Pentru a te inregistra in site-ul nostru, exista 2 modalitati.
Prima metoda este sa completezi formularul de inregistrare accesand rubrica contul meu https://www.domi.ro/contul-meu/. Dupa furnizarea adresei de email pe care doresti sa o folosesti pentru inregistrare, vei primi un email de confirmare cu o parola provizorie. Cu aceste date te poti loga in cont accesand https://www.domi.ro/contul-meu/, iar de aici iti poti adauga numele, prenumele, poti schimba parola cu una personala, si poti adauga adrese de facturare si cumparare, pentru ca la urmatoarea comanda procesul sa fie mai simplu.
A doua metoda este sa bifezi optiunea de “Creezi un cont?” in momentul plasarii primei comenzi. Daca veti bifa aceasta optiune, un cont va fi generat automat pentru tine in care iti vor fi pastrate toate datele folosite in procedura de comanda.
Cand si cum se livreaza comanda?
Livram exclusiv catre clienti persoane fizice, persoane juridice, PFA, intreprinderi individuale sau intreprinderi familiare numai la adrese de pe teritoriul Romaniei. Cu ocazia livrarii, este obligatoriu ca o persoana majora sa semneze pentru toate produsele expediate. Comanda este considerata livrata atunci cand dvs. sau o alta persoana intra in posesia fizica a Produsului, semnatura de primire a comenzii reprezentand dovada livrarii produselor.
Programul de livrare depinde de zona de livrare.
In zilele de sambata și duminica nu se fac livrari. Retineti faptul ca, in anumite situatii, mai ales in perioada sarbatorilor sau de Black Friday, timpul de livrare se poate prelungi, fapt ce poate rezulta din aglomerarea firmelor de curierat sau din alte motive independente noua. intarzierea livrarii nu se va datora actiunilor sau inactiunilor noastre, ci unui eveniment exterior noua, situatie in care sunteti de acord sa nu solicitati atragerea raspunderii noastre in nicio circumstanta.
Taxele de livrare sunt afisate in pagina de comanda de pe site.
Compania/companiile de curierat cu care lucram: Fan Courier.
Odata comanda incredintata firmei de curierat, riscul transportului este suportat de cumparator.
Cat costa transportul?
In functie de zona geografica aleasa, transportul difera.
La fiecare comanda facuta, pretul transportului va fi afisat alaturi de costul produselor, acesta fiind calculat in functie de zona de livrare, si tipul de livrare ales.